marți, 10 ianuarie 2012

Vine şcoala..

1. Vine şcoală, rău îmi pare!
Inima în piept mă doare,
Ochii mai că-mi lăcrimează,
Sufletul mereu oftează.

2. N-am făcut ce mi-am propus:
Întâlnire n-am ajuns,
Nici la volei n-am mai fost
Ca să dau vacanţei rost.

3. Dar păstrez cu mulţumire
O frumoasă amintire
Că am fost la patinoar
Unde mi-am rupt un picior.

4. Haide să mai schimb şi râmă,
Să o fac încrucişată
Că e greu să compui versuri
Pe o rimă-mperecheată

5. N-am făcut la RMT
(Bine... doar am încercat)
Dar am nişte buni prieteni
Care dau de copiat...: D

6. N-am chef nici să mă-ntâlnesc
Cu profesori pentru care
Gândul că vor pune 3
Este-o mare încântare.

7. Despre teme nici nu zic.
N-am citit nici la romană
Deşi chiar ar trebui,
Că mai am o săptămână.

8. Iar de facem cu-Anghelusa
Sper că o să fie bine
Că m-am săturat de handball
Şi de profu' care vine

9. Şi-ţi vorbeşte într-o limbă
Care ţi-e total străină.
Însă eu sper şi mă rog:
La anu' să nu mai vină!

10. Chiar de sunt superficiale
10 strofe sunt de-ajuns.
Tre să fac tema la mate,
Nu mai am timp de compus...: (

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu